b'dirinyaa saya disini...ANGAH BLINK!yg sudah berumur..16thun..mgumumkan tarikh blog ini diistiharkan... yakni pada 11.00 pm 22 feb..jelas? dengan bersifat 'nerd' saya mmulakan blog ini dan mndaftar diri sebagai BLOGGER...walaupon!!!x reti nak gosip2..kononnye laaaa.:)hak3..(syok sendiri plak... by daa way..saya akan terus kekal SINGLE sehingga saya trut mndaftar my future husband dlm blog nie..hakahhakk

WORKING...

pada suatu hari..hehehe....
aida ajak ak g festival city...jalan2 jea..window shopping...
sampai sana...ak n aida terpikir nak keje lak...sajaa gedik2...
n ak pon g tanya2....tgok2...dapat lah keje kedai aksesori....
woww....hahaha....sebenarnya x da keingginan pon nak keja...
tp...x pe...just try....money is important rite?muahhahahah...
yg best....aku keje lunch time ad banyak geng..
ilman ada....shuk esok ad....yen ada jugak nanti..
so...ti lunch n dinner aku dtemani wajah2 nie...kawan2 yg ak syg...
hehehhehe.........yg best....BOS ak baik ohhh....:)
x pe..pengalaman mendewasakan :)
hope x effect exam result nanti...korang semua doa aku agar bertahan k...

No comments:

Post a Comment