b'dirinyaa saya disini...ANGAH BLINK!yg sudah berumur..16thun..mgumumkan tarikh blog ini diistiharkan... yakni pada 11.00 pm 22 feb..jelas? dengan bersifat 'nerd' saya mmulakan blog ini dan mndaftar diri sebagai BLOGGER...walaupon!!!x reti nak gosip2..kononnye laaaa.:)hak3..(syok sendiri plak... by daa way..saya akan terus kekal SINGLE sehingga saya trut mndaftar my future husband dlm blog nie..hakahhakk

WORKING~~

lama x post apa2 kan?
btw it doesnt mean i dont have any prob....
im working at SUGARBABY....currently at SUGARBABY NOT SUGARDADDY....wkakaka
its an interesting job i ever had.....i could ONLINE like ma own bussiness...
i could sit when imma tired to stand....
but i couldnt spend out ma time with ma frens....
dear frens...sorry if i've changed...
actually...im still the same...the gedik angah blink...
the crazy angah blink....
n u guys still ma frens...no one can replace u guys....
but.....i dun know.....why all of u keep put the blame on me....
i know.....i am CRAZY...but im a human which got her own feeling...her own touch...
her own sense.....so...plizz appreciate me....
rindu nak lepak....rindu tasha shoib dgn kesengalan dya...
dgn kebendulan dya....
rindu acap....adik aku...slalu gedik dgn aku.........tp....hmmm....
ntah la....sorry adik syg... :)
rindu yen yg gedik2.....hahhaha
rindu amie yg slalu cita pasal kapak kat aku....
rindu bazli yg slalu buat muka blurr...n tolong gelak jea...phuiii...hahah
rindu amal yg 'ada mcm x ada' jea....hahahah
rindu abe yg slalu buat 'maknyah'...
rindu ayie yg slalu buat muka tnsion uh....bajet abg2....hahahha
rindu myra yg slalu 'buat muka tacing'hahahhaha
rindu semua la....tp sorg tu aku x rindu lgsung.....wek :P
out of list.....apa punya kawan lah mcm tu.....
tp...korang yg lain aku ttp kawan mcm biasa....x ad kna mngena dgn dia k?
kita ttp kawan......................susa senang...walau benci aku pon...
Ak tetap thegeh hegeh dgn korang aww :)

No comments:

Post a Comment