b'dirinyaa saya disini...ANGAH BLINK!yg sudah berumur..16thun..mgumumkan tarikh blog ini diistiharkan... yakni pada 11.00 pm 22 feb..jelas? dengan bersifat 'nerd' saya mmulakan blog ini dan mndaftar diri sebagai BLOGGER...walaupon!!!x reti nak gosip2..kononnye laaaa.:)hak3..(syok sendiri plak... by daa way..saya akan terus kekal SINGLE sehingga saya trut mndaftar my future husband dlm blog nie..hakahhakk

gigiku....

kalo GIGI AKU MC ANE NIE...ADE ORG MAO KAWAN AKU X?
wkakka...time tu baru ley tgok kawan yg pilih hati atau fizikal...
k....nak cita pasal gigi...gigi aku dh 4 hari sakit...sakit kalo darah2 aku x kisah...
NGILU yg x tahan tu...hishhh...nak pg clinic tapi kna wat appment dulu tu yg malas....
ak bukan takot ntok cabut gigi....nak x nak kenaa cabut jugak sb GIGI SUSU..haishh..
sabaaaa je lah...harap2 ada masa ntok g clinic....
n lagi satu naa bgtaw korang...aku cumaa ada adek shaja...makna nyaa ak n adek aku jea...adik beradik :)

No comments:

Post a Comment