b'dirinyaa saya disini...ANGAH BLINK!yg sudah berumur..16thun..mgumumkan tarikh blog ini diistiharkan... yakni pada 11.00 pm 22 feb..jelas? dengan bersifat 'nerd' saya mmulakan blog ini dan mndaftar diri sebagai BLOGGER...walaupon!!!x reti nak gosip2..kononnye laaaa.:)hak3..(syok sendiri plak... by daa way..saya akan terus kekal SINGLE sehingga saya trut mndaftar my future husband dlm blog nie..hakahhakk

COUPLE?

ok la....C.O.U.P.L.E!
semua org sibok tanya ak...kenapa x nak couple...
kenapa x suka couple...hmmmm.......sampai kan ada yg sanggup kata ak TAK ADA NAFSU.!
ohhh...sungguh malu diperkatakan begitu rupa...
Wakakkaka....bkn apa...SEBAB ADA NAFSU lah ak x nak COUPLE..!
wkakakakaa.....taw x knpa?sb ak takot terlalu syg kan seseorang...
mesti ckp ak jahat kan sb tamao syg org....wkakak...bukan mcm tu...
kalo korang syg awek/bf korang...mcm mna rasa?
rasa mcm nak cium nak peluk....je kan?
rasaa mcm x mau berpisahkan...?selalu ingat dya je kan?
itu yg ak tanak!!!hhahhahaa.....ak takot x leyh kawal nafsu bila dh terlalu syg...pastu
t ak tergadai body ka....ak terzina ke...ak termaksiat ke...terkhalwat ke...
itu pasal lah aku takot...hmmm....sb tu ak suka tgok pmpuan je...muahahha
kang ad yg cakap...'NABI X MNGAKU UMAT'
ak tgok bukan sb nak jatuh cinta ngn pmpuan...
ak tgok sb...ak syukur dgn nikmat allah...bg paras rupa yg cntik kat diorang....
kan???so...kalo sape nak couple ngn aku...tggu lah bila ak dh boleh kawin...wkakaka
sb ak..........takot nak COUPLE!

No comments:

Post a Comment