b'dirinyaa saya disini...ANGAH BLINK!yg sudah berumur..16thun..mgumumkan tarikh blog ini diistiharkan... yakni pada 11.00 pm 22 feb..jelas? dengan bersifat 'nerd' saya mmulakan blog ini dan mndaftar diri sebagai BLOGGER...walaupon!!!x reti nak gosip2..kononnye laaaa.:)hak3..(syok sendiri plak... by daa way..saya akan terus kekal SINGLE sehingga saya trut mndaftar my future husband dlm blog nie..hakahhakk

AMY adek ipar aku ( ACAP)

k ini adek ipar aku!
muahhahahhaha.....pelik gila dya nie...
jap nangis...jap gelak...jap happy gila...
kalo sedih...sedih gila...mmuahhahhaha...:)
seb ko cple ngn adek ak....sebab tu ak leyy kenal kaw... kan?
hehehehe......teringin naa jumpa kaw ohhhh!!
nanti dtg kl jgn lupa roger aku awww......
hmmm......sayang kaw lah.....:)
ada masalah cr aku...ak ada....eyh...
mcm perunding masalah lak...wkakkaka....k3..
apa2 pon...smoga berbahagia...walau dmna berada

No comments:

Post a Comment