b'dirinyaa saya disini...ANGAH BLINK!yg sudah berumur..16thun..mgumumkan tarikh blog ini diistiharkan... yakni pada 11.00 pm 22 feb..jelas? dengan bersifat 'nerd' saya mmulakan blog ini dan mndaftar diri sebagai BLOGGER...walaupon!!!x reti nak gosip2..kononnye laaaa.:)hak3..(syok sendiri plak... by daa way..saya akan terus kekal SINGLE sehingga saya trut mndaftar my future husband dlm blog nie..hakahhakk

tommorrow is!!!!!ROADRUNNNNNNNNNNNNNNNNN

huhhh...aku keje skarang~~~n sok pg ad roadrun~
aku x jogg dah lama...xercise pon dh lama x buat~
makna nya ive getting more fat :)
should be dis smiley >>> :(
k...foine...1st thing im afraid of is my stamina...
2nd thing is...hard 4 me to breath freely nowadays...
3rd thing if i didnt get any number...its mean im run 4 nothing~ -,-
bytheway...i just should give it a try ~~~~~~~~~~
n yall...pliss pray 4 me.... just hope nothing uninvited prob appear~

No comments:

Post a Comment