b'dirinyaa saya disini...ANGAH BLINK!yg sudah berumur..16thun..mgumumkan tarikh blog ini diistiharkan... yakni pada 11.00 pm 22 feb..jelas? dengan bersifat 'nerd' saya mmulakan blog ini dan mndaftar diri sebagai BLOGGER...walaupon!!!x reti nak gosip2..kononnye laaaa.:)hak3..(syok sendiri plak... by daa way..saya akan terus kekal SINGLE sehingga saya trut mndaftar my future husband dlm blog nie..hakahhakk

NEW FRIEND~~

okai nie nama dya FAKRUL pggil EP~~
k....kitaorg kawan baru dekat sebulan kot~~ :)
ok la.... kawan kan?x salah~~~
so...kawan anda digalakkan berkawan dgn saya :)
hehehe...stakat nie...dya ok :)
dya x kacau hidup aku...hahahhaa...
dya boleh masok kepala gila aku...n dya ingat dya SYAHIR AF8~~~
hahhah...phuuuiii~~wkakakaa...
apa2 pon...kitaorg hanya kawan

No comments:

Post a Comment