b'dirinyaa saya disini...ANGAH BLINK!yg sudah berumur..16thun..mgumumkan tarikh blog ini diistiharkan... yakni pada 11.00 pm 22 feb..jelas? dengan bersifat 'nerd' saya mmulakan blog ini dan mndaftar diri sebagai BLOGGER...walaupon!!!x reti nak gosip2..kononnye laaaa.:)hak3..(syok sendiri plak... by daa way..saya akan terus kekal SINGLE sehingga saya trut mndaftar my future husband dlm blog nie..hakahhakk

heyyy~~~~sedih laa camni

jangan la pentingkan boyfren yg kaw baru kenal x smpai sebulan dr aku~~~~~~
bukan jelez beby....x de nak makna aku nak jelez...tp sumpah....
dulu kaw x pena mcm nie...ak ajak pg mne semua kaw sukaa~~
dulu kaw x pena berahsia dr aku~~~
skunk????kaw malu ikot 5hb sebab kawan2 aku?
hei kaw kenal la dorg semua....kaw saja buat aku terasa kan???
kenapa smua buat cmnie...jangan la buat aku camnie bila aku dlm mood sedey2 nie~~~
hei kawan~~~jangan la laayan aku camni..aku x da boyfren nak luah prasaan aku~~~
tp.....kalo kaw dh ad boyfrennn...aku dh x ad kawan nak luah apa2...
k fine.... :)
semua akan salahkan aku lagi~~~~~ :)
#angah~~asal kaw sekarang sensitive sgt nie????
hohhhhhhhhhhhhhhhhhhh.,......................................................... HATE DIS PART EVER~!!!!

No comments:

Post a Comment