b'dirinyaa saya disini...ANGAH BLINK!yg sudah berumur..16thun..mgumumkan tarikh blog ini diistiharkan... yakni pada 11.00 pm 22 feb..jelas? dengan bersifat 'nerd' saya mmulakan blog ini dan mndaftar diri sebagai BLOGGER...walaupon!!!x reti nak gosip2..kononnye laaaa.:)hak3..(syok sendiri plak... by daa way..saya akan terus kekal SINGLE sehingga saya trut mndaftar my future husband dlm blog nie..hakahhakk

kawan~~~~

kaw x yah ungkit segala kebaikan yg kaw buat kat aku~~~
sb aku ingat cap...semua aku ingat~~
n aku taw kaw ikhlas tolong aku..kaw ikhlas risaukan aku....
ak taw kaw slalu ada dgn aku time aku susah..
kaw tolong aku time aku kna pukul..kaw ada dgn aku...
time ak xcident kaw ada dgn aku....ak nampk kaw ikhlas dgn aku...ak nmpak kaw syg aku...
ak nampak semua tu....sebuta mata aku pon...ak belum buta hati...
tp...ak pon ada perasaan....ak sakit hati bila kaw ckp 'yealah..kaw kan dah ada ep'
ok...time tu ak nampak kaw mmg ikhlas nak sound aku....bukan gurauan...
n aku mmg terasa gila..lepas kaw pg dr kedai aku...setitik air mata aku jatuh...
x taw nak ckp betapa sakitnya hati aku.....pastu kaw dh lama kaw pg kem tahfiz aku
dpt taw kaw dh balik...ak rindu kaw sgt...ak rindu nak cepuk2 kaw...nak bahan2..nak gado2..
so..aku cuba lah mengalah dgn kaw...
aku post kat wall kaw 'adik syg dh balik...dtg la jenguk akak kat kedai'
tp...kaw x reply en?time tu ak sakit hati sgt...sb org lain nya post kaw leyh reply...
ak tataw la kalo kaw nak ckp aku pntingkan ep...
ak anggap dya kawan jugak...
ak pon jarang msg dya...
dulu time keja...kaw slalu ckp 'org dah keje an...mane ade nak reply msg org dh'
mmg ayat kaw slalu perli2 kan?x pe ak pahamm...tp mmg kat kedai aku x de line...
sape pon ak x msg lah....ak sakit hati sb ak slalu puji kaw dpan ep...
ak slalu puji kaw dpan mak aku...sb ak syg kaw....
sb ak nampak kejujuran kaw kawan ngan aku..ak nampak keikhlasan...
tp.....benda nie habis mcm nie jea kan???
sb aku taw...hati kaw lagi keras dari aku....
n aku taw...kalo awek kaw tacing pon mmg kaw x kan pujuk...
apalah sgt aku nie...
x pe.....bia jea la cap...
ak syg kaw same jea mcm dulu...
mgkin kaw dh x nak kawan aku....
sb aku cari pasal...kan?
x apa.......ak paham...........lagi pon bnyak yg akan mngapi2 kan kaw...
sb kaw kan banyak kawan....ak nie ad aida... tasha n myra jea..
thanks laa kawan ngn aku...
mgkin pasni kaw akan layan aku mcm mna kaw layan group nana,along smua tuh kan?
x pa..ak dh pikir semua nie....smoga kaw happy k....

No comments:

Post a Comment