b'dirinyaa saya disini...ANGAH BLINK!yg sudah berumur..16thun..mgumumkan tarikh blog ini diistiharkan... yakni pada 11.00 pm 22 feb..jelas? dengan bersifat 'nerd' saya mmulakan blog ini dan mndaftar diri sebagai BLOGGER...walaupon!!!x reti nak gosip2..kononnye laaaa.:)hak3..(syok sendiri plak... by daa way..saya akan terus kekal SINGLE sehingga saya trut mndaftar my future husband dlm blog nie..hakahhakk

ANE STEVEN...

nie...malam td ak g study agama ngan aidaa...nizam...shuk..acap..bazli..azmie...amal..
yang nak djadikan cerita...ak pegi study meja lain...kat mamak...dorg lain semua ramai2 satu table..
ak bajet naaa focus..ak lari lah jap...pastu ak study punya study,,,,ada hal pulak...
kena kua dr mamak tu jap..
So..ak tinggal lah buku atas meja tu...sekali dgn nota yg penat2 aku buat...
tetibaaaa!!!ak kembali semula ke mamak tersebut.....meja yg ak dok sorg2 td dh clearr...
barang aku ilang!aku ingat kwan2 kesayangan aku nie...sorok.....
SKALI TANYA SEMUA GENTLE2 X TAW....yg geram uhhh.....ak G TANYA ANE MAMAK UHH...pastu dye x paham bhasa melayu!!LAGI SHIAALLL!
gerammmmmmmmmmmmmmmmmmmm~~~x reti beza buku ngn sanmpah!

No comments:

Post a Comment